B2B-leadgeneratie – Hoe u B2B-leads van hoge kwaliteit kunt genereren

B2B-leadgeneratie – Hoe u B2B-leads van hoge kwaliteit kunt genereren

Als B2B-marketeer is het essentieel om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends op het gebied van b2b-leadgeneratie en nieuwe technieken te vinden die bewezen effectief zijn. Maar het genereren van leads van hoge kwaliteit is verre van eenvoudig en kan tijdrovend zijn als u niet oppast.

In dit artikel bespreken we enkele tips die u zeker zullen helpen b2b-verkoopleads te genereren en uw marketinginspanningen efficiënter te maken. We zullen ook enkele voordelen bespreken van het genereren van b2b-leads, evenals enkele uitdagingen waarmee u te maken kunt krijgen bij uw zoektocht naar het genereren van b2b-leads.

1. Creëer evenementen voor het genereren van vraag

Vraaggeneratie-evenementen zijn een geweldige manier om het probleem dat uw bedrijf oplost voor uw doelgroep te demonstreren. Hierbij kunt u denken aan het hosten van webinars waarin gedetailleerd wordt ingegaan op de verschillende problemen waarmee uw klanten worden geconfronteerd en hoe uw product hen kan helpen deze problemen te overwinnen DCM Agency. U kunt ook branchespecifieke workshops organiseren, zodat mensen uw product zelf kunnen uitproberen.

2. Publiceer casestudies

Casestudy's zijn geweldig voor het genereren van B2B-leads, omdat ze het bewijs leveren dat uw producten en diensten werken. Ze kunnen worden gebruikt om vertrouwen bij potentiële klanten op te bouwen en de kans te vergroten dat zij betalende klanten worden. Uit onderzoek blijkt zelfs dat kopers die door vrienden en collega's naar een leverancier worden verwezen, een 16 procent hogere lifetime value hebben dan niet-doorverwezen klanten. Om het meeste uit casestudy's te halen, moet u ze promoten op uw website en via uw sociale kanalen.

Voor meer informatie klik je hier: DCM Agency

Published by